LET’S GET LOST
Strategie en artwork | Ontwikkeling van een festival
LET’S GET LOST
Strategie en artwork | Ontwikkeling van een festival
Let’s Get Lost in music and places is een ontdekkingstocht met alternatieve muziek op niet-alledaagse locaties in de binnenstad van Zwolle. Opkomende Indie-gerelateerde muziek en haar subcultuur met (inter)nationale acts en bands.
Let’s Get Lost | Strategie en artwork, kernteam. Voor dit authentieke festival ontwikkelde ik het artwork voor verschillende edities. Peter Boorsma bouwde de website en legde het fundament voor de vormgeving. Ik ontwikkelde deze verder voor de volgende edities. In een klein kernteam dacht ik mee aan het concept, de strategie, vorm en de (technische) productie van het festival.
Opdrachtgever: Let’s Get Lost
Plaats: Zwolle
I.s.m.: Peter Boorsma, Frank Satink, Erik Delobel, Robert Koole
Affiches (gezeefdrukt) voor de edities van 2015 en 2016. Een nieuwe vormgeving met als doel om meer het lokale publiek te bereiken. Ik heb een historische kaart van Zwolle in structuur omgezet. De kaart verknipte ik in delen en vormde daarmee een nieuw kaartbeeld. Zoekend naar balans in het gevoel van verdwalen en het behouden van de herkenbaarheid van de stadskern van Zwolle.
Boven: gezeefdrukte posters
Onder: website editie 2016
Programmaboekje editie 2015
Affiches edities 2013 en 2014
Programmaboekje editie 2013